Goodiebag voor een internationaal event
Een mens kan toch blij worden door appreciatie van het werk dat je aflevert. Onderschat gegeven denk ik. Als je als vriend, partner of werkgever laat zien dat je echt apprecieert wat iemand voor je doet, dan gebeurd het waarschijnlijk al een keer meer dat er iets extra gedaan wordt. Extra duwtje, extra gemotiveerd of extra hard je best doen. Appreciatie kan ook getoond worden door gewoon opnieuw een bestelling te plaatsen (groot of klein) omdat je de vorige keer aangenaam verrast was door de kwaliteit van het geleverde werk en je weet dat dit nieuwe project ook gewoon weer goed gaat zijn. Het is aan mij om dat waar te maken. Het is door mijn vorige werken voor dezelfde opdrachtgever dat ik nu deze goodie bag mocht maken. Wat voor mij dus aanvoelt als appreciatie van mijn vorige geleverde werken. Het is niet een goodiebag voor dag van de klant of zoiets, nee, deze gaat gegeven worden op een internationaal evenement dat 3 weken duurt. opgedeeld in 1 week met internationale sprekers ...