Grote eiken planken met gravure
De laatste maand heb ik er al een paar mogen doen, en ik vind ze mooi graveren. Eiken planken. Als je er iets meer power opzet, dan graveren ze mooi donker. Het contrast is dan nog zo mooi. Als je een kleine gesloten laser hebt, kan je deze niet doen. Dan blijf je beperkt tot eventueel een snijplank, iets groter of kleiner. Heb je een open laser, op een frame, dan kan je de planken zeker wel doen, maar in stukken. Telkens de maximum grootte van je laserbed en daar moet je dan de tekening of tekst "breken". Altijd kans op fouten natuurlijk. Met de Atomstack 120W Glacier gaat dit zeer vlot. Plank eronder en graveren. Meeste planken zijn 120cm, als je er dan 80cm van graveert, dan heb je een mooi geheel met aan de zijkant nog wat rand over. Laat de Glacier nu net 80x80cm zijn :) Nadat ik de eerste plank van een klant mocht doen, ben ik zelf eens gaan kijken van waar zij deze plank had. Als houtliefhebber is het om gek te worden om daar rond te lopen. Ruwe planken, verschillende ...